Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zpracování reklamací z pohledu kvality
Voborník, Petr ; Hégr, Ondřej (oponent) ; Novotný, Radovan (vedoucí práce)
Předkládaná práce se zabývá problémy zpracování zákaznických reklamací z pohledu kvality. Základní zaměření práce je představení procesu zpracování a vyhodnocením reklamací. Představuje klíčové sledované ukazatele procesu reklamací. Je zde ukázána komplexnost managementu reklamací. Návrh vzorového databázového systému IS. Reportování reklamací.
Využití nástrojů Business Intelligence k zefektivnění zákaznického centra
Mencner, Jacek ; Luhan, Jan (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem řešení Business Intelligence. Hlavním úkolem je analýza procesů kontaktu zákazníka, na jejíž základě bylo navrženo řešení Business Intelligence. Díky získaným poznatkům jsou navrženy změny pro zefektivnění procesu kontaktu zákazníka. V první části práce jsou uvedeny teoretické základy Business Intelligence. V druhé části je zpracována analýza současného stavu a návrh vlastního řešení.
Vývoj VBA aplikace pro měření výkonu firmy
Šperka, Vojtěch ; Neuwirth, Bernard (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh aplikace v prostředí Microsoft Excel s využitím programovacího jazyka Visual Basic for Applications. Výsledné řešení nabízí nové možnosti sledování a reportování výkonnosti zaměstnanců.
Vývoj aplikace pro generování firemních reportů
Kautský, Jakub ; Neuwirth, Bernard (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh a vývoj firemní aplikace v programu Microsoft Excel za pomoci programovacího jazyku Visual Basic for Applications a modulů Power Pivot a Power Query. Aplikace je zaměřená na generování firemních reportů, a následné snížení chybovosti a šetření času.
Návrh řešení Business Intelligence
Drdla, Tomáš ; Menčík, Tomáš (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnutí řešení Business Intelligence a zvážit jeho dopady na rozhodovací procesy, náklady na zavedení, celkový přínos pro firmu a dále vytvoření návrhu, který pomůže změnit nynější neuspokojivou situaci při práci s daty ve firmě JáNěkdo.CZ s.r.o.
Optimising Project Management in Industry
Albrecht, Robert ; Doskočil, Radek (oponent) ; Širáňová, Lenka (vedoucí práce)
The thesis deals with an analysis of project management in industry and utilizes a variety of methods to strategically describe its contemporary situation. The aim of the analysis is to provide a theoretical background that serves as the foundation for a proposal for improvements. The proposed solution is conducted with the usage of standardized project management tools and delivers a concise and a comprehensive summary that outlines the improvements in sufficient detail for them to be implemented.
Vývoj aplikace pro generování firemních reportů
Kautský, Jakub ; Neuwirth, Bernard (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh a vývoj firemní aplikace v programu Microsoft Excel za pomoci programovacího jazyku Visual Basic for Applications a modulů Power Pivot a Power Query. Aplikace je zaměřená na generování firemních reportů, a následné snížení chybovosti a šetření času.
Profesní kompetence učitele - Komunikace učitele ve smyslu informování, reportování, administrace
Bártová, Ilona ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
NÁZEV: Profesní kompetence učitele. Komunikace učitele ve smyslu informování, reportování, administrace. AUTOR: Ilona Bártová KATEDRA (ÚSTAV) Katedra školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Jan Voda, Ph.D. ABSTRAKT: Bakalářská práce se zabývá kompetencemi učitele, konkrétně komunikací, jak učitelé v profesním kontextu komunikují ve smyslu reportování, informování, administrace. Teoretická část pojednává o kompetencích učitele, o classroom managementu, jaký je vztah classroom managementu a school managementu. Podrobněji se věnuji jedné kompetenci učitele a tou je komunikace ve smyslu informování, reportování, administrace. Ve druhé části se píše o výzkumu. Jakou jsem použila metodu výzkumu, jak je výzkum realizován. Cílem výzkumu je analyzovat, zpřehlednit a popsat, jak učitelé komunikují uvnitř organizace i směrem ven ze školy. S kým nejčastěji, jakým způsobem, jaká jsou úskalí jejich komunikace. Přesněji řečeno, zmapování komunikace učitele ve smyslu informování, reportování a administrace. Výzkum byl deskriptivní, kvalitativní. Oslovila jsem 3 učitelky z mateřské školy a 3 učitelky ze základní školy. Proběhlo interview, kde paní učitelky nejprve sdělily, co si představují pod pojmem informování, reportování a administrace. Dále odpovídaly na otázky, které jsem měla připravené a ty jsem podle potřeby...
Vývoj VBA aplikace pro měření výkonu firmy
Šperka, Vojtěch ; Neuwirth, Bernard (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh aplikace v prostředí Microsoft Excel s využitím programovacího jazyka Visual Basic for Applications. Výsledné řešení nabízí nové možnosti sledování a reportování výkonnosti zaměstnanců.
Profesní kompetence učitele - Komunikace učitele ve smyslu informování, reportování, administrace
Bártová, Ilona ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
NÁZEV: Profesní kompetence učitele. Komunikace učitele ve smyslu informování, reportování, administrace. AUTOR: Ilona Bártová KATEDRA (ÚSTAV) Katedra školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Jan Voda, Ph.D. ABSTRAKT: Bakalářská práce se zabývá kompetencemi učitele, konkrétně komunikací, jak učitelé v profesním kontextu komunikují ve smyslu reportování, informování, administrace. Teoretická část pojednává o kompetencích učitele, o classroom managementu, jaký je vztah classroom managementu a school managementu. Podrobněji se věnuji jedné kompetenci učitele a tou je komunikace ve smyslu informování, reportování, administrace. Ve druhé části se píše o výzkumu. Jakou jsem použila metodu výzkumu, jak je výzkum realizován. Cílem výzkumu je analyzovat, zpřehlednit a popsat, jak učitelé komunikují uvnitř organizace i směrem ven ze školy. S kým nejčastěji, jakým způsobem, jaká jsou úskalí jejich komunikace. Přesněji řečeno, zmapování komunikace učitele ve smyslu informování, reportování a administrace. Výzkum byl deskriptivní, kvalitativní. Oslovila jsem 3 učitelky z mateřské školy a 3 učitelky ze základní školy. Proběhlo interview, kde paní učitelky nejprve sdělily, co si představují pod pojmem informování, reportování a administrace. Dále odpovídaly na otázky, které jsem měla připravené a ty jsem podle potřeby...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.